Blended learning. Змішане навчання

Чи достатньо сьогодні книги, зошита і дошки для навчання? Думаю, що ні. Якщо старше покоління скаржиться на те, що молодь не знає нічого про  «Бітлз», то, у свою чергу,  наші учні дивуються, як сьогодні можна не знати нічого про хештеги, мікроблоги  чи інфографіку.

Отже, як поєднати досвід та технології?

21 лютого на базі львівського економічного ліцею проведено семінар з молодими вчителями іноземних мов, на якому методист Світлана Матис поділилася власним досвідом використання он-лайн платформи у процесі викладання англійської мови. Учні можуть виконувати завдання у віртуальному класі під-час уроку або вдома. Кожна вправа перевіряється автоматично з виставленням оцінки, з підказками та поясненням. . Учні мають декілька спроб на виконання кожної вправи, тому потрібний  матеріал запам’ятвується краще.Такий продукт значно економить час на уроці. Також він допомагає уникнути момент суб’єктивного оцінювання. Кожен учень має власний журнал, у якому прослідковується його прогрес.

На думку С.Матис такий формат роботи дозволяє акцентувати більше уваги на спілкуванні під-час уроку, полегшує роботу вчителя і економить час, який затрачався на перевірку домашнього завдання.

Судячи з численних запитань, молоді вчителі зацікавилися такою формою роботи, тому сподіваємося, що ми зможемо зробити ще один крок на зустріч учнівським освітнім потребам.

С. Матис, методист НМЦО м. Львова

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.