Виробничі лабіринти та пріоритетні напрями роботи психологічної служби системи освіти в нових умовах сьогодення

Традиційно у перший четвер вересня відбулась нетрадиційна нарада на даху для психологів дошкілля м.Львова: “Виробничі лабіринти та пріоритетні напрями роботи психологічної служби системи освіти в нових умовах сьогодення”.

☝️

Перезавантаження української освіти з оновленням наявного алгоритму професійної діяльності та переглядом методології роботи з дітьми, батьками, педагогами передбачає зміну акцентів та пріоритетів з процесу на результат із використанням ефективних методів практичної психології. Саме психологічна служба покликана навчити як жити в злагоді з самим собою та з іншими, і як вступати в стосунки зі світом,щоб життя приносило задоволення. Тому першочерговими питанням до обговорення були шляхи пошуку дієвих засобів і методів профілактичної, корекційної, просвітницької роботи.

👌

Методист відділу психологічного супроводу, соціальної адаптації та виховання молоді НМЦО м.Львова Дитячий психолог Локоткова Світлана наголошувала також на пріорітотності регулювання і формування здорового соціальнопсихологічного клімату у педагогічному колективі і закладі в цілому, необхідності тісної взаємодії керівника навчального закладу освіти та фахівців психологічної служби для подолання негативних психологічних наслідків подій (стресові та посттравматичні стани тощо), що відбуваються в країні, для всіх учасників освітнього процесу, профілактики виникнення надмірної напруги, адаптації усіх учасників освітнього процесу.

💪

Незважаючи на масштабність і складність проблеми щодо протидії насильства, система освіти має великі можливості для профілактики цього негативного явища, тож розглядаючи це питання слухали педагога, засновницю Пташеня. Дитячий простір Христину Шабат, яка ознайомила з пілотною програмою “Я й Це”, яка буде впроваджуватись у навчальних закладах міста. Говорили про важливість статевого виховання, починаючи з дошкілля, про індикатори насилля над дитиною, відповідну та доречну реакцію дорослих на певну поведінку, вміння розмовляти на тему насилля, в тому числі і сексуального.

👆

Державна політика у галузі освіти спрямована не лише на отримання здобувачами освіти з особливими потребами знань, умінь, навичок, а на формування ключових компетентностей, які сприятимуть вмінню через спілкування знаходити порозуміння з іншими людьми, облаштовувати власне життя й бути корисним сім’ї, громаді, суспільству.Методист відділу методико-педагогічного супроводу інклюзивного навчання НМЦО м.Львова Приймак Наталья на допомогу психологу надала інформацію про супровід психологом дітей на інклюзивному навчанні, про співпрацю в команді супроводу, співпрацю з батьками вихованців ЗДО.

👍

Варто зазначити, що важливим завданням працівників психологічної служби є налагодження можливості надавати консультаційні послуги, спілкуватись за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій, пошук дієвих засобів і методів роботи. Тож, Грищенко Тетяна, психолог, консультант у напрямку Транзакційного аналізу, викладач каф. Педагогіки та психології ЛДУФКознайомила психологів з темою: “Рольові позиції Его-станів у педагогічній комунікації за Е. Берном” та представила практичні прийоми використання методу ТА в роботі з усіма учасниками освітнього процесу ЗДО.

🧡

Дякуємо всім за активну участь, господарям локації Lviv Dovzhenko Centreза гостинність. Всім здоров’я та наснаги до роботи!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.