Зустріч учителів інформатики з представниками «Фонд освітніх ініціатив»

Ми живемо в надзвичайний час змін, час нової технічної революції. Подібні переломні моменти траплялися у світовій історії вкрай рідко. Важко передбачити, яким буде людство через декілька десятиліть, яким буде майбутнє для наших дітей. Чи зможе нове покоління долати виклики нової епохи та успішно будувати кар`єру? Чи здатна сучасна система освіти підготувати молодь, зробивши їх конкурентоспроможними та кваліфікованими спеціалістами у новому, технологічному світі? Наша система освіти насамперед потребує реформування у самій стратегії, основному підході до навчання. Цим самим шляхом має стати STEM-освіта. Головна мета STEM-освіти полягає у реалізації державної політики з урахуванням нових вимог Закону України «Про освіту» щодо посилення розвитку науково-технічного напряму. Система вже закріплена на рівні законодавства України. Реалізація STEM-освіти повинна проходити через впровадження інноваційних методів навчання у всіх освітніх закладах.

04 лютого 2020 року на базі Навчально-методичного центру м. Львова відбулася зустріч  учителів інформатики з представниками «Фонд освітніх ініціатив» -Антоном Дзюбою, Ігорем Старецьким та Андрієм Чухлєбом.

Мета зустрічі «Проектуємо Stem-лабораторію».

            STEAM-лабораторія – це універсальне рішення, розроблене ІТ-фахівцями разом із практикуючими вчителями для підготовки кваліфікованого випускника школи.
STEAM-лабораторія являє собою формат розвитку кабінету природничо- математичної освіти, модернізованого кабінету фізики ,технологій та інформатики . В той же час це не лише окремий центр в школі, а діяльність, впроваджена у весь навчальний процес закладу, бо майбутнє за міжпредметною інтеграцією зі збереженням класичного поділу на дисципліни. Таке рішення базується на міждисциплінарному підході, наскрізних лініях, мотивації вчителя й учня, самореалізації обох сторін, партнерстві, ініціативності та підприємливості.

     STEAM-підхід змінює наш погляд на навчання та освіту. Роблячи акцент на практичних здібностях, школярі розвивають свою силу волі, творчий потенціал, гнучкість та  вчаться роботі  в команді. Ці навички та знання і складають основну навчальну задачу.

Дякуємо за співпрацю .

До майбутніх зустрічей.

Методист Ярослава Козій.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *