Педагогічні практики під час змішаного навчання

У період пандемії змішане навчання стало особливо актуальним. Тому в рамках реалізації освітнього проекту “Сучасні підходи у вивченні хімії” відбувся практичний семінар “Педагогічні практики під час змішаного навчання”. Як швидко та ефективно запровадити змішане навчання та які ресурси для цього потрібні? Які переваги змішаного навчання? Які моделі та складові даної форми організації освітнього процесу? STEAM-проект як інструмент для змішаного навчання. Саме ці ключові теми розглядали учителі хімії на цьому методичному заході. Дякуємо організаторам та учасникам за співпрацю!!

Методисти НМЦО м. Львова Ганна Кебас та Наталія Левицька

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *