«Інтеграція навчання на уроках хімії як один із методів формування ключових компетентностей»

22.02.2018 р. у НМЦО м. Львова відбувся круглий стіл учителів хімії «Інтеграція навчання на уроках хімії як один із методів формування ключових компетентностей». Ідея інтегрованого навчання актуальна, оскільки з її успішною методичною реалізацією передбачається досягнення мети якісної освіти, тобто освіти конкурентноздатної, спроможної забезпечити кожній людині самостійно досягти тієї чи іншої життєвої цілі, творчо самостверджуватися в різних соціальних сферах.

Учасники круглого столу активно працювали, дискутували, обговорювали переваги інтегрованого навчання, методи впровадження та шляхи його реалізації в освітньому процесі.

Інтеграція вважається необхідним дидактичним засобом, за допомогою якого можливо створити в учнів цілісну картину світу. Через інтеграцію здійснюється особистісно зорієнтований підхід до навчання, тому що учень сам у змозі обирати «опорні» знання з різних предметів з максимальною орієнтацією на суб’єктивний досвід, що склався в нього під впливом як попереднього навчання, так і більш широкої взаємодії з навколишньою дійсністю.

Методисти НМЦО Ганна Кебас та Наталія Левицька

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *