Інтеграція підприємницької компетентності до змісту навчальних предметів: географії, економіки та громадянської освіти

Серед інструментів Нової української школи — компетентнісний підхід до формування змісту й організації освітнього процесу, який покликаний подолати прірву між освітою і життям. Важливу роль  у навчальному процесі посідає змістова лінія «Підприємливість і фінансова грамотність».

З метою поглиблення знань щодо практичного застосування інструментів навчання підприємництва, 30 січня 2019 року на  базі ліцею «Європейський», відбувся семінар-тренінг «Інтеграція підприємницької компетентності до змісту навчальних предметів: географії, економіки та громадянської освіти».

У ході роботи розглядалися питання:

  • реалізація наскрізної лінії “Підприємливість” на уроках географії, економіки та громадянської освіти;
  • підприємець, підприємство, його роль і функції;
  • бізнес гра “Учнівське підприємництво”;
  • використання підприємницького змісту в організації освітнього процесу у ліцеї “Європейський” на прикладі уроку географії;
  • економічна вікторина.

Присутні вчителі економіки і географії з цікавістю слухали Андрія  Миколюка, підприємця, засновника інтернет-магазину “ЖАБЕНЯ”. Як зазначив п. Андрій: «Щоб стати успішним, вкрай важливо бути в курсі змін, постійно вчитися, володіти необхідною інформацією та обмінюватися досвідом».

Під час тренінгу учасники розглянули практичні аспекти формування підприємницької компетентності в учнів. Учителі ліцею “Європейський  Рената Буяк та Людмила Мартинюк, запропонували увазі присутніх цікаві розробки уроків економіки та географії із використанням ділових ігор. Присутні педагоги випробували форми та методи особистісного зростання, мотивації та співпраці. У партнерській взаємодії створювали спільний продукт діяльності – «устілки» з нетрадиційних матеріалів, приймали рішення, складали план діяльності і спільно долали перешкоди. Запропоновані моделі уроків  є поштовхом до творчої співпраці вчителя та учнів

Галина Наконечна, керівник ММО учителів економіки, провела  цікаву економічну вікторину.

У ході роботи семінару, педагоги обговорили важливість даної якості в умовах впровадження Нової української школи і напрацювали методи для подальшої роботи з учнями на уроці.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *