Працюємо разом з ними,
з дітьми – ось мабуть і все виховання
В. Сухомлинський
Персональний склад постійно діючої Львівської міської ПМПК
№ з/п | ПІБ | Освіта та спеціальність за дипломом, кваліфікаційна категорія | Спеціалізація в ПМПК (у тому числі – завідувач) | Адреса, телефон консультації |
1 | Ярова
Марта Зіновіївна |
Вища.
Вихователь дошкільного закладу. Дефектолог (логопед) у дошкільних закладах. Викладач дошкільної педагогіки та психології. Організатор закладів освіти. Відповідає займаній посаді. |
Завідувач | пл. Данила Галицького, 4
260-16-13 |
2 | Репетило
Наталія Михайлівна |
Вища.
Олігофренопедагогіка і логопедія. Відповідає займаній посаді. |
Логопед | |
3 | Боруца
Ольга Анатоліївна |
Вища.
Практичний психолог. Відповідає займаній посаді. |
Практичний психолог
|
|
4 | Катерняк
Жанна Михайлівна |
Вища.
Психолог. Викладач. Відповідає займаній посаді. |
Практичний психолог
|
|
5 | Міндюк
Олена Ярославівна |
Вища.
Лікувальна справа. Психіатр. Відповідає займаній посаді. |
Лікар-психіатр | |
6 | Колос
Ніна Василівна |
Вища.
Дефектологія. Олігофренопедагогіка. Психологія. Відповідає займаній посаді. |
Олігофренопедагог | |
7 | Домарадзька
Уляна Любомирівна |
Вища.
Вчитель шкіл для глухих і слабочуючих. Сурдопедагог дошкільних закладів. Відповідає займаній посаді. |
Сурдопедагог | |
8 | Коцупир
Ольга Зіновіївна |
Середня-спеціальна.
Оператор ЕОМ – бухгалтер. |
Секретар |
Основні завдання психолого-медико-педагогічної консультації
- Виявлення, психолого-педагогічне вивчення, оцінка труднощів та потенційних можливостей розвитку дітей віком до 18 років, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, мають ознаки ризику виникнення труднощів пізнавальної діяльності та поведінки;
- підготовка висновку та рекомендацій щодо розвитку, змісту, форм і методів навчання з урахуванням особливостей навчально-пізнавальної діяльності дитини;
- консультування батьків (осіб, які їх замінюють), педагогічних працівників з питань вибору можливих форм і методів навчання, у тому числі інклюзивного (інтегрованого), у поєднанні з реабілітаційними заходами, соціальної адаптації та інтеграції у суспільне життя дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку;
- облік, систематизація та аналіз даних про кількість дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, за освітніми потребами з урахуванням видів порушень в регіоні з метою надання пропозицій органам управління освітою щодо створення належних умов та вжиття заходів для реалізації права таких дітей на здобуття освіти, забезпечення її гнучкості та різноманітності у місцях проживання;
- участь у складанні індивідуальної програми реабілітації дитини з інвалідністю (спільно з лікарсько-консультаційними комісіями закладів охорони здоров’я);
- організація індивідуальної корекційно-розвиткової допомоги дітям, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, насамперед зі складними та тяжкими вадами;
- надання науково-методичної допомоги педагогічним працівникам загальноосвітніх навчальних закладів з питань інклюзивного (інтегрованого) навчання та створення оптимальних умов для реалізації потенційних можливостей, розвитку здібностей, обдарувань, здобуття якісної освіти дітьми з особливими освітніми потребами;
- системна психолого-педагогічна підтримка дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в умовах інклюзивного (інтегрованого) навчання, за індивідуальною формою в домашніх умовах;
- психолого-педагогічний супровід сімей, які виховують дитину зі складними вадами розвитку, у тому числі з інвалідністю;
- залучення батьків (осіб, які їх замінюють) до участі в реабілітаційному процесі шляхом їх участі у проведенні корекційно-розвиткових занять, надання методичних рекомендацій щодо розвитку і виховання їхніх дітей;
- просвітницька діяльність серед населення в цілях профілактики виникнення порушень у психічному розвитку дітей, труднощів у навчанні та формуванні особистості.
Перелік необхідних документів для психолого-педагогічного вивчення в Львівській психолого-педагогічній консультації
- Паспорт батьків (оригінал).
- Копія свідоцтва про народження дитини.
- “Картка стану здоров’я і розвитку дитини” (такий бланк можна отримати в обласній, районній (міській) консультаціях, спеціальних дошкільних навчальних закладах, школах-інтернатах).
- “Історія розвитку дитини” (форма 112/о, затверджена наказом МОЗ України від 27.12.99 № 302 “Про затвердження форм облікової статистичної документації, що використовується в поліклініках (амбулаторіях)”).
- “Індивідуальна програма реабілітації дитини-інваліда”, затвердженої наказом МОЗ України від 08.10.2007 № 623 “Про затвердження форм індивідуальної програми реабілітації інваліда, дитина-інваліда та Порядку їх складання”, зареєстрованим в Міністерстві юстиції 19.10.2007 за № 1197/14464, якщо дитина інвалід.
- Зошити з рідної мови, математики (якщо дитина навчається), малюнки.
- Розгорнута характеристика із загальноосвітнього чи дошкільного навчального закладу, у якому перебуває дитина.
- Документи про додаткові обстеження дитини (якщо такі є).
- Письмова згода батьків або осіб, які їх замінюють, щодо надання дозволу на обробку персональних даних дитини, отриманих в процесі психолого-педагогічного вивчення.
Психолого-педагогічне вивчення дитини в психолого-медико-педагогічній консультації здійснюється тільки в присутності батьків або осіб, які їх замінюють.