«Методичні аспекти формування  підприємницької компетентності школярів»

В умовах реформування шкільної освіти важливе місце займає формування підприємницької компетентності у школярів, яка у подальшому житті підвищить їхню конкурентоспроможність на ринку праці,  сприятиме  розвитку лідерських навичок, формуванню активної життєвої позиції,здатності успішно діяти  у сучасному  швидкоплинному світі.

Для підвищення  процесу  формування та розвитку підприємницької   компетентності школяра  педагоги й самі повиння мати достатній рівень економічних знань, адже тільки  компетентний  та мотивований вчитель  здатний це зробити.

На базі НВК «Школа – садок «Софія», 7 травня  2019 р. відбувся семінар – практикум «Методичні аспекти формування  підприємницької компетентності школярів». Семінар відбувся  за підтримки ЛМР , в рамках проекту з розвитку підприємництва  у Львові.

Метою заняття був пошук шляхів формування нового підприємницько-активного способу мислення дітей і раціональних  мотивів їх діяльності в сучасній  ринковій економіці України.

На зустріч з вчителями завітав Маркіян Юринець, підприємець, директор ПП «ОК FEKTORY». Молодий підприємець зазначив, що економічна поведінка підприємця відрізняється від поведінки інших працівників тим, що характеризується певними типовими рисами, а саме: енергійністю та ініціативністю; умінням бути лідером, підбирати собі «команду» і керувати нею; вмінням ризикувати, самостійно приймаючи рішення, тощо і учні повинні це усвідомити. Маркіян Юринець вважає, що «…до закінчення школи дитина, яка має підприємницьке мислення точно буде знати чого вона хоче і як цього можна досягти».

Родзинкою заходу стала ділова гра «Фабрика яхт», яку  провели  О. Гнатишин, методист НМЦО та  Г. Наконечна, керівник міського методичного об’єднання  учителі економіки. Педагоги стали «працівниками» віртуальної фабрики яхт та моде­лювали виробничий  процес,  щоб  пізнати впливи спеціалізації, поділу праці та інвестування у капітальні  товари, їх вплив на  продуктив­ність праці.

У хоті тренінгу учителі дізналися який вплив на продуктивність мала  вимога «уряду» однохвилинного перепочинку працівника та впровадженням  рукавиць і масок у виробничий про­цес у зв’язку із використанням «токсичного» паперу. Учасники тренінгу обговорили вплив моно­тонності роботи  на  конвеєрі  і можливі вигоди від коротких пе­рерв, які відволікають від нудьги постійно повторюваної праці та причини зниження продуктивності, коли всі робітники одягнули ру­кавиці для захисту рук .

Захід сприяв розвитку учителя – професіонала своєї справи, творчого, креативного, здатного реагувати на вимоги часу та надав змогу кожному учаснику наповнити валізу власних ресурсів.

    

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *