Практичний семінар «Робота з дітьми з розладами спектру аутизму»

За планом роботи НМЦО 18.01.18р. практичні психологи ДНЗ міста Львова знайомились з особливостями роботи з дітьми, що мають розлади спектру аутизму.

Практичні психологи мали можливість переглянути ряд відеозаписів з прикладами прийомів переключення уваги, навчання та розвитку дітей з розладами спектру аутизму на різних етапах навчання. (відеозаписи не розповсюджуються і використовувались з дозволу батьків з навчально-методичною метою). Мали можливість познайомитись  деякими дидактичними матеріалами та спробувати пограти в ігри, зрозуміти негативну поведінку та як її корегувати, використовувати Систему PECS .

Дякуємо практичному психологу Зіні Поповій за цікаву та корисну презентацію особистого досвіду корекційно-розвиткових занять з такими дітками.

Опитувальник CHAT

Частина А: (опитування батьків)

1 Чи Ваша дитина любить, коли її гойдають, підкидують на колінах і т.д.?
2 Чи Ваша дитина цікавиться іншими дітьми?
3 Чи Вашій дитині подобається підніматись по сходах, лазити по шведській стінці і т.д.?
4 Чи Ваша дитина любить бавитися в гру «А ку-ку» чи в хованки
5 Чи Ваша дитина вдає коли-небудь, що робить Вам чай, використовуючи іграшковий посуд?
6 Чи Ваша дитина коли-небудь використовує свій вказівний палець, щоб вказати на предмет, який вона просить?
7 Чи Ваша дитина коли-небудь використовує свій вказівний палець, щоб показати Вам, що вона чимось зацікавлена?
8 Чи Ваша дитина може бавитися малими іграшками (машинками, кубиками), а не лише брати їх до рота, беззмістовно маніпулювати ними чи кидати ними об землю?
9 Чи Ваша дитина коли-небудь приносить Вам предмети, щоб Вам щось показати?

Частина Б (спостереження особи, що досліджує)

1 Чи нав’язувала дитина під час зустрічі з терапевтом контакт?
2 Приверніть увагу дитини, показуючи цікавий предмет і скажіть: «О, подивись! Це є (назва іграшки)». Зверніть увагу на вираз обличчя дитини.
3 Приверніть увагу дитини, а потім дайте їй маленьке горнятко і чайничок і скажіть: «Чи ти зумієш налити чай?» Чи імітує дитина, що наливає чай, п’є його і т.д.?
4 Скажіть дитині: «Де світло?» чи «Покажи мені світло». Чи покаже дитина вказівним пальцем на джерело світла?
5 Чи зуміє дитина побудувати вежу з кубиків (якщо так, то зі скількох?). Вкажіть кількість кубиків.

 

Матеріали для роботи – https://drive.google.com/drive/folders/1Ii27wSoo8h8QNpqKDzrm6P8B8aaDnRb8?usp=sharing

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *