Семінар-практикум: «Формування дослідницького середовища  на уроках географії, як засіб розвитку  життєвих компетентностей школярів, на прикладі уроку  «Країни – сусіди України

 Сьогодні географічна наука посідає чільне місце в системі суспільних пріоритетів й істотно впливає на розвиток людини, тому географічні знання мають зацікавлювати учнів, викликати у них жвавий інтерес. Для досягнення успішного результату на уроках географії слід розвивати в учнів інтерес  до дослідницької діяльності.

Саме такий підхід продемонструвала Іваник Л.Ю., вчитель СЗШ № 83 м. Львова. Учитель  провела майстер-клас на прикладі уроку «Країни – сусіди України» у 10 класі.  Вчитель об’єднала учнів у групи, для організації ділової співпраці з метою вирішення поставленої в класі навчальної проблеми. Робота в групах дає можливість учням висловлюватись, обмінюватися ідеями з партнерами в групі і лише потім озвучувати свої думки перед класом. Школярі оперували фактами власних досліджень і спостережень,  порівнювали, роблять узагальнення й висновки.

Учителі географії, присутні на заході, зазначили, що  дослідницькі якості учнів успішно формуються при застосуванні практичних методів навчання, що  сприяє  розвитку  життєвих компетентностей.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *