Відповідно до вимог сьогодення Департамент гуманітарної політики та Управління освіти м. Львова розробило нову стратегію розвитку Навчально-методичного центру освіти м. Львова. Було проведено сесії стратегічного планування щодо формування місії, візії та основ розвитку Навчально-методичного центру освіти м. Львова.У зв’язку з цим колектив НМЦО м. Львова розробив місію й візію установи.
Місія:
– створення ефективних засобів методичного супроводу, об’єднаних для здійснення освітньої діяльності, забезпечення освітніх та культурно-освітніх потреб педагогів, учнів, батьків, розробка стратегічних цілей та оперативне планування діяльності освітнього процесу.
Візія:
-якісне впровадження завдань освітньої політики на рівні навчального закладу щодо організації навчально – виховного процесу;
– створення дієвої, ефективної системи роботи, яка формує та стимулює розвиток професійної компетентності педагогів, організація умов для вдосконалення педагогічної майстерності, набуття досвіду самореалізації та ефективності фахової діяльності.
– удосконалення та впровадження сучасних інноваційних педагогічних технологій та інформаційно-комунікаційних засобів навчання у НВП.
– формування позитивного іміджу педагогічної діяльності через конкурсну, проектну, суспільно-громадську діяльність.
Завдання НМЦО м. Львова:
– створення бази освітніх потреб щодо удосконалення системи навчально – методичної діяльності в місті;
– організація освітньо – навчальних методичних заходів (тренінгів, курсів, майстер – класів, семінарів тощо) щодо розвитку професійної компетентності вчителів;
– залучення (участь) методичних працівників до створення сучасних освітніх програм, концепцій, кластерів та організації комплексної роботи з вивчення змін в державних освітніх стандартах.
Структура НМЦО м. Львова
Кластери НМЦО м. Львова
Методичні об’єднання
Творчі групи
Динамічні групи
Методична рада
Курс «Малі кроки до великого успіху» (молоді вчителі)
Фокус-група «Сучасний вчитель. Нові професійні стандарти»
Дидактичний контент (інформаційне наповнення ресурсу)
Проектна група сучасного освітнього менеджменту