Творча група учителів математики створила банк завдань на допомогу учителю, який працює в інклюзивному класі

Інклюзія – це процес визнання і реагування на різноманітність потреб всіх тих, хто навчається. Вона припускає їх активну участь в процесі отримання знань, в культурному і суспільному житті. Інклюзія приводить до зменшення сегрегації в системі освіти. Вона вимагає змін і модифікацій змісту, підходів, структури і стратегії освіти з урахуванням потреб усіх дітей, керуючись переконаністю, що системи загальної освіти зобов’язані навчати усіх дітей.

У 2018-2019 н.р. творча група учителів математики створила банк завдань на допомогу учителю, який працює в інклюзивному класі, чи має години індивідуального навчання, чи надає допомогу учням, які не мають змоги відвідувати уроки на рівні з однолітками.
Зібрані завдання – не пряма вказівка, що робити і як. Це схема, підказка, рекомендація.
Велика подяка учителям математики ЗЗСО м. Львова, які долучилися до цієї потрібної справи, попередньо на практиці апробувавши запропоновані завдання: 

– Сидор Орися Миколаївна, СЗШ № 13;

– Бобрецька Галина Іванівна, СЗШ № 95;

– Юрчук Марія Володимирівна, СЗШ № 95;

– Кордунова Надія Орестівна, ліцей «Європейський»;

– Гнатишин Галина Іванівна, СЗШ № 20;

– Петелицька Олександра Богданівна, ліцей «Надія».

 Методисти НМЦО Кисіль С. М., Босак Н.В.
Матеріали, напрацьовані творчою групою, можна завантажити тут

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *