«Урок інформатики з розвитку критичного мислення з елементами кооперативного навчання»

«Знаємо – хочемо дізнатись – дізналися»

«Пробудіть, зацікавте, схвилюйте,

спровокуйте учнів пригадати те, що вони знають»

  

21.03.2019 року на базі ліцею №66 (вул. Наукова, 92) відбувся семінар «Урок інформатики з розвитку критичного мислення з елементами кооперативного навчання» для вчителів інформатики м. Львова.

Критичне мислення сьогодні один з модних трендів в освіті. Розвиток критичного мислення є наскрізним завданням у навчально-виховному процесі.

Та з чого починати? Як навчати дітей розрізняти факт і суб’єктивне бачення, не піддаватися на маніпуляції?

Як використовувати методи розвитку критичного мислення під час уроків?

Критичне мислення — це дуже важливий аспект не лише у навчанні, а і в повсякденному житті, де герої є реальними, а їхні вчинки — це дії твої і твоїх дітей. Навчити дітей мислити критично — означає правильно поставити запитання, направити увагу в правильне русло, вчити робити висновки та знаходити рішення. Для того, щоб кожна дитина могла розвинути свої творчі можливості, необхідне розумне керівництво з боку вчителя.

Під критичним мисленням розуміють здатність людини до самостійної оцінки та явищ навколишньої дійсності, інформації, наукових знань, думок і тверджень інших людей; уміння бачити позитивні й негативні сторони, а також прагнення до кращого, більш оптимального розв’язку завдань та вирішення проблем.

Кооперативне навчання — метод навчання учнів, що припускає співробітництво учнів в групах. При такому підході учні досягають успіхів, лише взаємодіючи один з одним.

Презентацію з семінару можна знайти за цим посиланням https://prezi.com/view/MdPlyDPiq2qYsV4nrZw3/

Дякуємо всім учасникам та адміністрації ліцею №66,  а особливо ТрущакО.В., Пастирнак І.М., Бадло І.І.,  Висоцька О.М.

Методист НМЦО Ярослава Козій

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *