Відгуки по закінченню пілотного проекту акторських тренінгів-інтенсивів для вчителів англійської мови

Ініціатива впровадження театральних чи перформативних практик в школах є, на мою думку, дуже корисною, креативно орієнтованою, розвиваючою комплекс навиків справою. Особливо радісним є системний професійний підхід в організації і впровадженні цієї освітньої програми. Короткий цикл зустрічей засвідчив інтерес вчителів до творення театральних осередків, бажання вчитись і робити мистецькі постановки. Очевидно є добрим перший крок на цій не простій, але плідній на дари дорозі творення. Вірю в її тривалість, чисельність подорожніх, вишуканість ходи, підтримку в організації, і що найважливіше – в щиру радість молоді від театральної пригоди.

З повагою, Євген Худзик                                                     6 квітня 2018 року

 

Нагода поділитися власним акторським, співочим та тренерським досвідом завжди провокує в мені інтерес та щиру готовність.

Працюючи зі вчителями англійської мови з різних шкіл я спостерігала за динамікою перетворень у групі. Коли учасники, малознайомі поступово через спільну взаємодію утворюють команду, творчий ансамбль. І нам це вдалося. П’ять зустрічей, п’ять днів нових відкриттів про себе та про інших. Метод, який я застосувала – спільне тривання у просторі пісні.

Послуговуючись ним і у власній творчій практиці і у роботі з вчителями вбачаю у ньому поживу для почуттів і профілактику емоційного вигоряння, оновлення самовідчування цілісного, опосередкована робота з уявою, увагою через систему образів у пісні. Співати з вчителями мовниками було великою втіхою, бо уся група співала вправно і охоче. Отож початок завдання почути відчути власне тіло, як незамінний коштовний інструмент. Його слід розігріти, розрухати. Обов’язкові веселі вправи для артикуляції, прості гудіння бережливо наближають нас до виразного звучання на повні груди і на весь простір. У процесі відслідковували, які завдання будять максимальний інтерес, я пропонувала запам’ятати їх для майбутньої роботи з дітьми. Засобом ритмічних вправ демонструвала те, як ритм працює на структурування внутрішнього самопочуття кожного і команди зокрема. А далі вже вчили разом пісню по кроках. Розбір образної системи, багаторазове проспівування фраз, знаходження ритмічного руху. Все це працює на цільне та тотальне існування і найважливіше тренує уважність слухали тих,  хто співає поруч. Тренінг спільного співу це джерело натхнення і шлях творення колективу.

 

З повагою, Марія Копитчак                                                 6 квітня 2018 року

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *