Як змоделювати урок з розвитку критичного мислення?»

28 березня 2019 року у рамках освітнього проекту «Критичне мислення» для учителів хімії методисти НМЦО Ганна Кебас та Наталія Левицька провели чергове тренінгове заняття 3 «Як змоделювати урок з розвитку критичного мислення?» З яких етапів складається урок з розвитку критичного мислення? Які методичні прийоми та методи доцільно використовувати на такому уроці? Як змотивувати учня? Як створити атмосферу успіху? Як сформувати у сучасного учня необхідні навички та компетенції? Як працювати в команді? Як повірити у себе? На всі ці запитання учителі активно шукали відповіді, працювали в команді, ділилися досвідом і навчалися новому.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *