Як зробити опитування цікавим?

У рамках реалізації освітнього проекту «Е-освіта» 14 листопада 2019 року методисти НМЦО Ганна
Кебас та Наталія Левицька для учителів хімії провели навчальний тренінг «Як оцінити освітні
результати за допомогою Plickers?»
Сервіс Plickers дозволяє проводити фронтальне опитування учнів під час уроку на різних його етапах
в тестовій формі. Робота з мобільним додатком забирає не більше кількох хвилин заняття. Отримання
результатів опитування відбувається без тривалої перевірки та миттєво виводиться на екран
комп’ютера (телевізора, проектора, мультиборда), під’єднаного до Інтернету. Перевагою цієї
програми є те, що наявність смартфонів у кожного учня або декількох комп’ютерів на уроці не
потрібна, достатньо лише смартфона учителя.
Використання Plikers на уроці дозволяє учителю зорганізувати якісний зворотний зв’язок із класом, а
учням – трохи відволіктися від «рутинних» уроків та в ігровій формі відповідати на запитання.
На цьому тренінгу вчителі хімії ознайомилися з інструментами та можливостями даного
інтерактивного сервісу, самостійно створювали тестові завдання та проводили онлайн-опитування за
допомогою карток Plickers і переконалися, що можна швидко та цікаво перевірити теоретичні знання
учнів на уроці.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *