Фокус-група заступників директорів з НВР у креативному закладі неформальної освіти«Мультиплекс»

Сьогодні – 24.04.2018 року фокус-група заступників директорів з НВР закладів освіти м. Львова відкрила для себе  модерновий, креативний заклад неформальної освіти – медіатеку  «Мультиплекс»  на вулиці Симоненка, 10.

Тут ми   працювали в парах, індивідуально, в групах, колективно розкриваючи  АКТУАЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ В.О. СУХОМЛИНСЬКОГО В ЧАС ТВОРЕННЯ НОВОЇ  УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ, використовуючи інтерактивну дошку, комп’ютери, ноутбук, багатофункціональний пристрій, а  також 55-дюймову touch-панель, для якої спеціально розроблено та встановлено «Інтерактивну карту Львова», з допомогою якої практично побачили можливості проведення пленерних уроків з  вивчення історії пам’яток архітектури, рослин, парків, пагорбів та річок, що знаходяться у місті.

Опрацьовуючи педагогічну спадщину В. Сухомлинського, в інтерактивному спілкуванні ми проводили паралелі, робили аналіз і порівняння, розкриваючи наступні питання:

  1. Життя і творчість Василя Сухомлинського (Бідник Н.С., завідувач відділу освітніх технологій НМЦО м. Львова).
  2. Гуманістичні ідеї В. Сухомлинського та їх актуальність з позиції НУШ  (Ярошевич В.В., заступник директора з НВР ЛПГ).
  3. Роль творчого потенціалу педагога у педагогічній спадщині Сухомлинського (Боднар М.С., заступник директора з НВР СЗШ № 83).
  4. Формування компетентного учня-мислителя у творчій спадщині Василя Сухомлинського ( Пилипчак Л.І., заступник директора з НВР СЗШ № 23).
  5. Уроки мислення серед природи у педагогіці Василя Сухомлинського ( Ховалко М.П., заступник директора СЗШ № 55).
  6. Місце і роль сімейного виховання в педагогічній спадщині В. Сухомлинського ( Фединяк О.Я.,заступник директора СЗШ № 40).
  7. Естетичне виховання і всебічний розвиток учня в педагогіці Сухомлинського (Кравс Л.Є.,  заступник директора ССЗШ № 37).
  8. Педагогічна спадщина Сухомлинського – невичерпне джерело натхнення для сучасного педагога ( Полеха Г.Б., заступник директора НВК “Школа-ліцей “Європейський” ).
  9. Погляд Сухомлинського на роль книги в духовному житті дитини (Козак Н.Я., заступник директора з НВР ЗСШ “Лідер”).
  10. Творче впровадження спадщини Василя Сухомлинського у практику сучасної школи (Демченко С.А., заступник директора з НВР ЛЛГ).
  11. Гуманістичні ідеали В. Сухомлинського у формуванні сучасного педагога-новатора ( Власова О.Е.,заступник директора з НВР СЗШ № 75).

Сьогоднішня наша робота дійсно принесла нам величезне задоволення від спілкування, від взаєморозуміння, від чіткої та продуктивної праці, від доброї «домашньої підготовки», розумного розподілу часу, лаконічності суджень.

Все встигли, тему розкрили, напрацювали блок ресурсних методичних матеріалів та й ще мали чудову екскурсію-презентацію, яку нам провела Муращик Лариса Степанівна, завідувач медіатеки «Мультиплекс».

Щиро дякуємо усім за плідну і творчу співпрацю!

Презентації тут

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.